lillsessan.blogg.se

Handarbete

Äntligen

Publicerad 2014-12-17 13:57:29 i Allmänt,

Äntligen har jag också en egen blogg. Den har vi pratat om i 2 år att jag skulle ha. Jag och mina älskade stickvänner. Idén kom när vi var på väg till Habo på stickevent. Jag och mina kära stickvänner gick och skrotade efter en väldigt rolig dag på stan. Jag tror vi var i Växjö. Vi hade surrar runt i olika affärer och var trötta och plötsligt kom Lina på vad min blogg skulle heta. Lillsessan med tanke på mitt namn.
 
Jag heter Madelene men kallas Madde och är snart 46 år och bort på världens finast ö, Gotland. Jag älskar garn och har nöjet att bo i ett stort gotlandshus med 9 rum så jag har ett eget garn rum. Jag är gift sen 25 år tillbaka och har två barn, 25 och 24 år. Min man och jag köpte vår gård för 7,5 år sen då han alltid har haft en dröm om egen gård. Vi bor på nästan världen finaste plats som ligger lite enskilt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Älskar garn, stickning, virkning, spinna ect. Ja allt inom handarbete.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela